tirsdag 1. desember 2009

WHY DON´T YOU GIVE ME UP?








This loneliness, feels like it´s killing me.
Even with people around me I feel alone.
Happiness, where is this happiness,
that people are talking about.

And I can´t understand, why don´t you give me up?
I make the same mistake, over and over.
I ask for you help, but go my own way,
hoping that You bless my choices.

Feel so stupid now, my life is a failure,
I have more than enough with myself.
Want to do what´s right, but it all becomes a mess.
I spoil it all and hurts the one I love.

And I can´t understand, why don´t You give me up?
I make the same mistake, over and over.
I ask for Your help, but go my own way,
hoping that You bless my choices.

Love is patient, love is kind,
it does not boast, it is not proud,
it always protects, always trust,
always hopes, and always preserves
but still I...

But still I can´t understand, why don´t You give me up?
I make the same mistake, over and over.
I ask for Your help, but go my own way,
hoping that You bless my choices,
hoping that You bless my choices,
hoping that You bless my choices.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk Grete. Da var jeg dønn fortvila når jeg skrev den, men aldri så galt at det ikke er godt for noe... kanskje... Har så dårlig selvtillit på sangene mine og det koster meg masse å legge dem ut. Du har lagt så mye av deg selv i det, selv om produktet noen ganger er både bra og andre ganger mindre bra og da tror jeg at man blir ekstra vár på hva folk mener om det. I tillegg jeg vet at jeg ikke er særlig god i engelsk. Litt flaut å legge ut tekster med skrivefeil, men har jo flere tekster og sanger på lager, så kanskje jeg skal bare manne meg opp å dele dem, og så får det bli som det blir. Ikke verre enn at folk gir meg tilbakemelding på det som evt. er feil eller dårlig... Leser blogén din også, du er utrolig flink til å skrive og til å uttrykke deg. Beundrer deg for det!

    SvarSlett